





Kurumsal Kimlikte Yapılan Hatalar
Tutarsız Kurumsal Kimlik:
Markanın renk paleti, fontları, logo tasarımı vs. tüm materyallerde tutarsızlık, markanın güvenilirliğini zedeler.
İletişim Eksiklikleri:
Markanın değerleri, mesajları ya da misyonu net bir şekilde iletilmediğinde hedef kitlenin markaya olan güveni azalır.
Gözle Görülmeyen Farklılıklar:
Çok benzer sektörlerdeki markalarla görsel benzerlik, markanın ayırt edici özelliklerini yok eder.
Baskı ve Tasarım Hataları






Düşük Baskı Kalitesi:
Kötü baskı kalitesi, markanın profesyonellikten uzak görünmesine neden olabilir.
Yanlış Seçilen Malzemeler:
Baskı malzemesinin kalitesi, hem estetik hem de dayanıklılık açısından büyük önem taşır.
Baskı Boyutu ve Ölçü Hataları:
Tasarımın baskıya uygun olmaması, tasarımın estetik bütünlüğünü bozar.
Katalog Tasarımında Dikkat Edilmesi Gerekenler






Hedefe Uygun Tasarım:
Katalog tasarımınız ürününüzün ya da hizmetinizin alıcısına hitap etmeli. Tasarım dili doğru kitleye yönelik olmalı.
Net ve Anlaşılır İçerik:
Kaliteli Görsel Kullanımı:
Karışık ve dağınık içerik müşteriyi sıkabilir. Mesajınızı sade, etkili ve akılda kalıcı bir şekilde sunmalısınız.
Düşük çözünürlüklü veya alakasız görseller profesyonelliği zedeler. Her zaman yüksek kaliteli ve markanızı yansıtan görseller kullanılmalıdır.
Birlikte İletişime Geçelim
İletişim sizinle başlar. Formu doldurun, hemen geri dönüş yapalım.
Telefon
Sabit
+90 342 322 99 66
+90 507 709 90 27
info@nlm.com.tr


Copyright 2025 NLM DANIŞMANLIK YAZILIM E-TİCARET İTHALAT İHRACAT LİMİTED ŞİRKETİ All RIghts Reserved.